Us informem que es té previst fer una sortida el dissabte dia 28 de gener 2023.
Descripció de l'activitat:
SORTIDA CIRCULAR DES DE GELIDA – FONT CANTIPELLÀ – TORRENT VALLBARDINA – FONT FREDA – CASTELL DE GELIDA
Recorregut: 11,300 km.
Duració aprox. 3:30 a 4:00 h
Desnivell: 350
Hora de la trobada: 8 h
Lloc: AV. CARRILET / CARRE VIGO (DAVANT RESTAURANT MUXIA)
Material necessari:
Heu de portar esmorzar, beguda i calçat trekking. Es recomana dur bastons telescòpics de senderisme o de Marxa Nòrdica. També portar alguna peça impermeable, cangur o capelina.
Inscripcions:
Es poden fer els dimarts o dijous de 18:30 h a 20:30 h en el Club.
Últim dia per inscriure's 26-01-2023 (dijous).
Assegurança:
En el cas de no estar en possessió del carnet de federat de la Federació d'entitats excursionistes de Catalunya (FEEC), serà obligatori fer-se l'assegurança d'un dia de 4,5 euros, que ús podeu treure a la secretaria del club el mateix dia de la inscripció.
Altres dades d'interès:
TRANSPORT EN COTXE En aquest cas tothom que pot porta el seu cotxe i es divideix el cost del quilometratge entre tots els participants (0,25 cèntims per km)
En el cas de no poder assistir a la caminada en l'últim moment, serà necessari avisar com més aviat millor, a qualsevol dels dos coordinadors de la caminada en el número de telèfon que us facilitaríem, o bé al club els dies que està obert dins de l'horari, els dimarts i dijous de 18:30 h a 20:30 h. tel: 933386125
En cas de pluja que impedeixi dur a terme l'activitat aquesta s'anul·larà